a)
|
Kierownik referatu - Krzysztof Bagiński - pokój nr 1A
|
|
tel. 85 742 81 55 w. 21, 727 793 510, e-mail: k.baginski@dobrzyniewo.pl
|
b)
|
Stanowisko ds. organizacyjnych i kadrowych - Elżbieta Jackowska - pokój nr 1
|
|
tel. 85 742 81 55 , fax 85 719 71 47; e-mail: kancelaria@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
przyjmowaniem skarg i wniosków,
|
|
-
|
nadzorem nad udostępnianiem dokumentów stanowiących informacje publiczne,
|
|
-
|
przyjmowaniem zeznań świadków do celów emerytalno-rentowych.
|
d)
|
Stanowisko ds. obsługi rady gminy - Mariola Grzegorczyk - pokój nr 10
|
|
tel. 85 7428155 w.17; e-mail: m.grzegorczyk@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
obsługa Sesji Rady Gminy
|
|
-
|
obsługa Komisji Rady Gminy
|
|
-
|
prowadzenie spraw związanych z ppoż.
|
e)
|
Stanowisko ds. oświaty - Agnieszka Rutkowska - pokój nr 12
|
|
tel. e-mail:
|
f)
|
Stanowisko ds. obsługi informatycznej - Bartosz Grzegorczyk - pokój nr 13
|
|
tel. 663 930 420 e-mail: it@dobrzyniewo.pl
|
2. REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH I URZĄD STANU CYWILNEGO
|
a)
|
Zastępca Kierownika USC - Wiesława Wojtkielewicz - pokój nr 6
|
|
tel. 85 719 71 55 lub 85 742 81 55 w. 15; e-mail: usc@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
rejestracją stanu cywilnego,
|
|
-
|
aktami stanu cywilnego - umiejscowieniem, odtworzeniem, uzupełnieniem, sprostowaniem,
|
|
-
|
wydawaniem zaświadczeń z Urzędu Stanu Cywilnego,
|
|
-
|
wydawaniem odpisów aktów stanu cywilnego,
|
|
-
|
wydawaniem decyzji o zmianie nazwiska i imienia,
|
|
-
|
prowadzeniem spraw związanych z oświatą,
|
|
-
|
prowadzeniem spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej,
|
|
-
|
prowadeniem spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
|
b)
|
Stanowisko ds. obywatelskich - Ewa Bilmin - pokój nr 5
|
|
tel. 85 742 81 55 w.24, 85 749 29 49; e-mail: e.bilmin@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
ewidencją ludności,
|
|
-
|
wydawaniem dowodów osobistych,
|
|
-
|
prowadzenie kasy urzędu,
|
|
-
|
imprezami masowymi, zbiorówkami publicznymi i zgromadzeniami.
|
a)
|
Kierownik referatu - Monika Elżbieta Krawczeniuk - pokój nr 7
|
|
tel. 85 719 71 19, e-mail: skarbnik@dobrzyniewo.pl
|
b)
|
Stanowisko ds. księgowości budżetowej - Alina Domalewska - pokój nr 4
|
|
tel. 85 719 75 34, 85 742 81 55 w. 13;
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
naliczaniem wynagrodzeń za pracę pracownikom urzędu,
|
|
-
|
prowadzeniem rozliczeń z tytułu składek na: ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz podatku dochodowego od osób fizycznych, wydawaniem zaświadczeń o zarobkach pracowników,
|
|
-
|
prowadzeniem rozliczeń z tytułu zawieranych przez Gminę i jednostki organizacyjne umów zleceń, umów o dzieło,
|
|
-
|
prowadzeniem ewidencji środków trwałych.
|
|
Stanowisko ds. księgowości budżetowej - Agnieszka Marczuk - pokój nr 14
|
|
tel. 85 719 75 43 lub 85 742 81 55 w. 18;
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
wystawianiem dowodów wpłat z tytułu: budowy sieci wod.-kan., czynszów nieruchomości komunalnych, opłat adiacenckich, opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntów,
|
|
-
|
wystawianie faktur VAT z tytułu sprzedaży i dzierżawy,
|
|
-
|
windykacją fakturowanych i cywilnych należności pieniężnych Gminy.
|
c)
|
Stanowisko ds. księgowości podatkowej - pokój nr 3
|
|
tel. 85 719 76 56 lub 85 742 81 55 w. 12
|
|
Elwira Żmiejko, e-mail: e.zmiejko@dobrzyniewo.pl
|
|
Katarzyna Niewińska, e-mail: k.niewinska@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
prowadzeniem wymiaru podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości, środków transportowych od osób prawnych oraz wymiarem podatków środków transportowych od osób fizycznych,
|
|
-
|
księgowaniem podatku od osób fizycznych i prawnych: rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportu, od posiadania psów, opłaty skarbowej, opłaty targowej,
|
|
-
|
prowadzenia wymiaru podatku od środków transportu,
|
|
-
|
windykacją zaległości podatkowych,
|
|
-
|
prowadzeniem spraw dotyczących umorzeń, odraczania terminów płatności, rozkładaniem na raty należności podatkowych,
|
|
-
|
wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych,
|
|
-
|
księgowanie opłat za pobór wody i odprowadzanie ścieków.
|
d)
|
Stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych - pokój nr 2
|
|
tel. 85 719 72 22 lub 85 742 81 55 w. 23
|
|
Lilla Łapińska, e-mail: l.lapinska@dobrzyniewo.pl
|
|
Justyna Walesiuk, e-mail: j.walesiuk@dobrzyniewo.pl
|
|
Anna Gęsiewska, e-mail: a.gesiewska@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
prowadzeniem wymiaru podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego - od osób fizycznych,
|
|
-
|
ulgami i zwolnieniami ustawowymi,
|
|
-
|
wydawaniem zaświadczeń o stanie majątkowym i o opłacaniu składek FUSR,
|
|
-
|
wydawanie poświadczeń o prowadzeniu gospodarstwa rolnego.
|
e)
|
Pomoc administracyjna - Beata Rusek - pokój nr 14
|
|
tel. 85 719 75 43 lub 85 742 81 55 w. 18
|
4. REFERAT OBSŁUGI FINANSOWEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
|
b)
|
Stanowisko ds. księgowości - Ewa Winnicka - pokój nr 3
|
|
tel. 85 719 76 56 lub 85 742 81 55 w. 19
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
stypendia socjalne,
|
|
-
|
zwrot podatku akcyzowego,
|
|
-
|
fundusz alimentacyjny.
|
5. REFERAT PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO, NIERUCHOMOŚCI I OCHRONY ŚRODOWISKA
|
a)
|
Kierownik referatu - Magdalena Bernatowicz - pokój nr 9
|
|
Stanowisko ds. gospodarowanie mieniem komunalnym - pokój nr 9
|
|
tel. 85 742 81 55 w. 28, e-mail: m.bernatowicz@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
podziały i rozgraniczenia nieruchomości,
|
|
-
|
najem budynków stanowiacych własność gminy,
|
|
-
|
sprawy zwiazane z rolnictwem,
|
|
-
|
gospodarowanie nieruchomościami komunalnymi (sprzdaż, zakup, użytkowanie wieczyste gruntów, najem, dzierżawa, użyczenie, służebność),
|
|
-
|
dzierżawa gruntów.
|
b)
|
Stanowisko ds. planowania przestrzennego - pokój nr 11
|
|
tel. 85 719 79 00 lub 85 742 81 55 w. 16
|
|
Maria Seweryn, e-mail: m.seweryn@dobrzyniewo.pl
|
|
Sebastian Kwit, e-mail: s.kwit@dobrzyniewo.pl
|
|
Monika Dziekońska, e-mail: m.dziekonska@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
wprowadzaniem zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy,
|
|
-
|
wydawaniem wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania,
|
|
-
|
wydawaniem zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchmości w planie zagospodarowania,
|
|
-
|
wydawaniem decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.
|
c)
|
Stanowisko ds. ochrony środowiska - Anna Szeligowska - pokój nr 9
|
|
tel. 85 742 81 55 w. 28; e-mail: a.szeligowska@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
prowadzeniem postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
|
|
-
|
prowadzeniem spraw związanych z wydawaniem, zmianą i cofaniem określonych w ustawie o utrzymanie czystości i porządku w gminach, zezwoleń dla przedsiębiorców,
|
|
-
|
przygotowaniem do rozpatrywania przez Radę Gminy uchwał i informacji dot. utrzymania czystości i porządku,
|
|
-
|
organizowaniem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,
|
|
-
|
podejmowaniem działań ws. ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,
|
|
-
|
organizowaniem na szczeblu gminy konkursów i akcji związanych z estetyką krajobrazu, utrzymaniem czystości, zbiórką odpadów.
|
6. REFERAT INWESTYCJI I ROZWOJU GMINY
|
b)
|
Stanowisko ds. inwestycji i pozyskiwania środków zewnętrznych - Małgorzata Sokólska - pokój nr 13
|
|
tel. 85 742 81 55 w. 20; e-mail: m.sokolska@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
c)
|
Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych - Katarzyna Dołkin - pokój nr 13
|
|
tel. 85 742 81 55 w.20, 502 691 358; e-mail: k.dolkin@dobrzyniewo.pl
|
GMINNE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE:
|
INNE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
|
Gminna Biblioteka Publiczna
Dobrzyniewo Duże ul. Lipowa 71
tel. 605 280 120
Dyrektor: Jolanta Radziszewska
|
Kierownik GOPS:
|
mgr Agata Krupska
|
Starszy pracownik socjalny
|
mgr Anna Polińska: teren działania: Nowe Aleksandrowo, Dobrzyniewo Fabryczne, Jaworówka, Krynice, Letniki, Leńce, Podleńce, Gniła.
|
Starszy pracownik socjalny
|
mgr Marta Milewicka-Roszkowska: teren działania: Fasty, Pogorzałki, Bohdan, Kopisk, Borsukówka, Kulikówka, Nowosiółki, Zalesie, Rybaki, Kobuzie.
|
Starszy pracownik socjalny
|
Emilia Kowalewska teren działania: Dobrzyniewo Duże, Dobrzyniewo Kościelne, Chraboły, Kozińce, Szaciły, Obrubniki, Ogrodniki.
|
Referent ds. świadczeń rodzinnych |
mgr Agata Pikulska |
Referent ds. świadczenia wychowawczego i funduszu alimentacyjnego |
mgr Anna Bagińska
|
Asystent rodziny |
mgr Barbara Głowacka |
b)
|
Zastępca kierownika referatu - Marek Kurowski
|
|
Stanowisko ds. wodociągów i kanalizacji - pokój nr 9
|
|
tel. 85 719 78 10, e-mail: rgk@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
zapewnieniem odbiorcom ciągłej dostawy wody i odprowadzenia ścieków,
|
|
-
|
prowadzeniem bieżącej konserwacji i naprawami urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
|
|
-
|
eksploatacją i konserwacją urządzeń wodno - kanalizacyjnych,
|
|
-
|
wydawaniem warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
|
|
-
|
konserwacją komunalnych, przydomowych oczyszczalni ścieków.
|
c)
|
Inspektor ds. wodno - kanalizacyjnych - Ewelina Zimnoch
|
|
tel. 85 719 78 10; e-mail: rgk@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
naliczaniem należności za pobraną wodę i odprowadzone ścieki,
|
|
-
|
ewidencjonowaniem odbiorców wody i kanalizacji.
|
d)
|
Podinspektor ds. utrzymania dróg - Marcin Kulikowski
|
|
tel. 85 719 78 10, 501 105 456; e-mail: m.kulikowski@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
wydawaniem decyzji w sprawie zjazdów z drogi gminnej,
|
|
-
|
budową i remontami dróg,
|
|
-
|
zimowym utrzymaniem dróg.
|
e)
|
Pomoc administracyjna - Urszula Anruszkiewicz
|
|
tel. 85 719 78 10; e-mail: rgk@dobrzyniewo.pl
|
Konserwatorzy sieci:
|
Tadeusz Kitlas
Jan Sokół
Bogdan Radziszewski
Grzegorz Olechnowicz
Jerzy Krasucki
|
Robotnik gospodarczy:
|
Grzegorz Kamieński
Wojciech Klepacki
|
Konserwator:
|
Waldemar Rowgało
|
|